Nitro Raiden Strike paski do tego wiązania.
Rozpoczęty przez
rentgen
, 21 Jan 2010 19:22
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 January 2010 - 19:22
Wiem wiem zaraz dostane kilka uwag, że trzeba było kupić inne wiązanie. Jak pech to pech: deska uszkodzona juz naprawiona, kobieta w stabilizatorze o kulach a teraz zerwał mi sie dolny pasek w nowych wiązaniach Raiden Strike.
Sprzedawca proponuje naprawę gwarancyjna , która może potrwać 2 tyg ! Ja nie mam tyle czasu.
Proszę o pomoc kogos siedzącego w temacie. Chciałbym kupić takie paski bo cos czuje, że może się to zdarzać częściej.
Paski długość 11-14 cm, szerokość bardzo ważna 1,7-1,8 cm. Zamiast dziurki wystający bolec. Może ktos ma takowe?
Sprzedawca proponuje naprawę gwarancyjna , która może potrwać 2 tyg ! Ja nie mam tyle czasu.
Proszę o pomoc kogos siedzącego w temacie. Chciałbym kupić takie paski bo cos czuje, że może się to zdarzać częściej.
Paski długość 11-14 cm, szerokość bardzo ważna 1,7-1,8 cm. Zamiast dziurki wystający bolec. Może ktos ma takowe?
#2
Napisano 22 January 2010 - 00:33
dystrybutor Nitro na Polskę
PPH Fordex Sp. Z.o.o
ul. Winogrady 149 61-626 Poznań
tel: (61)8238141, fax: (61)8209161
[email protected] www.nitro.com.pl www.nitro-snowboards.pl
możesz u nich spróbować, jako dystrybutor powinni mieć trochę części zapasowych.
PPH Fordex Sp. Z.o.o
ul. Winogrady 149 61-626 Poznań
tel: (61)8238141, fax: (61)8209161
[email protected] www.nitro.com.pl www.nitro-snowboards.pl
możesz u nich spróbować, jako dystrybutor powinni mieć trochę części zapasowych.
#4
Napisano 22 January 2010 - 09:14
Witam!
Ja mam w "smieciach" takie paski z bolcem, ale szerokości nie pamiętam. Po południu Ci odpowiem.
Kiedyś, jak mi pękały w srodku swojej długości, to szedłem do najbliższego metalowego i kupowałem 2 śruby, 2 nakrętki (nie odkręcające się) i pod tym miejscem pękniętym wstawiałem z innego paska element. Wytrzyma do czasu sprowadzenia nowych pasków.
pzdr
Ja mam w "smieciach" takie paski z bolcem, ale szerokości nie pamiętam. Po południu Ci odpowiem.
Kiedyś, jak mi pękały w srodku swojej długości, to szedłem do najbliższego metalowego i kupowałem 2 śruby, 2 nakrętki (nie odkręcające się) i pod tym miejscem pękniętym wstawiałem z innego paska element. Wytrzyma do czasu sprowadzenia nowych pasków.
pzdr
#5
Napisano 23 January 2010 - 10:36
Temat nie aktualny.
Juz mi dystrybutor Nitro wysłął pasek. Szybko co chwalę ale teksty że uszkodzenie na pewno mechaniczne trochę nie na miejscu. Bo sam wiem jak to było, nie było żadnej ingerencji czegoś czy kogoś. Fakt że zapinam na maxa wiązanie i dosyc szybko jeździłem w ten dzień, mógło mieć tu znaczenie ale wtedy nasuwa się pytanie: z czego to jest zrobione że takie słabe?
Juz mi dystrybutor Nitro wysłął pasek. Szybko co chwalę ale teksty że uszkodzenie na pewno mechaniczne trochę nie na miejscu. Bo sam wiem jak to było, nie było żadnej ingerencji czegoś czy kogoś. Fakt że zapinam na maxa wiązanie i dosyc szybko jeździłem w ten dzień, mógło mieć tu znaczenie ale wtedy nasuwa się pytanie: z czego to jest zrobione że takie słabe?
#11
Napisano 02 February 2010 - 21:41
Sorry za odgrzanie starego kotleta ale dlugo uzywalem nitro...wiec chcialbym podzielic sie swoja wiedza.
Paski od SP powinny pasowac, nitro paski sie lamia przy -10 stopniach....stosuja kiepski kopolimer do paskow.
Bolec mozna "dorobic" metoda warsztatowa biorac "zwykly" waski pasek i rozbijajac nity w oczku paska mozna "stworzyc" bolec...tak naprawiony pasek sluzyl mi przez 3 lata dopoki nie kupilem orginalnego.
Zazwyczaj dwa nity daja porzadany efekt:) Jak go odszperam to podesle fote.
Paski zapasowe/rozkompletowane w duzych ilosciach maja sklepy snb a w "kurortach" serwisy nawet te najmniejsze nie zawsze musi byc to Nitro....
NIGDY w takim przypadku nie powinno sie wiercic dziur w boczych scianach wiazania -- byle by pasek przykrecic...serwis ktory to sugruje to zaden serwis.
Paski od SP powinny pasowac, nitro paski sie lamia przy -10 stopniach....stosuja kiepski kopolimer do paskow.
Bolec mozna "dorobic" metoda warsztatowa biorac "zwykly" waski pasek i rozbijajac nity w oczku paska mozna "stworzyc" bolec...tak naprawiony pasek sluzyl mi przez 3 lata dopoki nie kupilem orginalnego.
Zazwyczaj dwa nity daja porzadany efekt:) Jak go odszperam to podesle fote.
Paski zapasowe/rozkompletowane w duzych ilosciach maja sklepy snb a w "kurortach" serwisy nawet te najmniejsze nie zawsze musi byc to Nitro....
NIGDY w takim przypadku nie powinno sie wiercic dziur w boczych scianach wiazania -- byle by pasek przykrecic...serwis ktory to sugruje to zaden serwis.
#12
Napisano 02 February 2010 - 22:14
emer wyprzedziłeś mnie bo dzisiaj właśnie mi pierdyknął poraz kolejny pasek '( a uważałem jak diabli, fakt że przez ostatnie trzy dni wjechałem chyba ze 100 razy orczykiem i gdzies tam mogłem zachaczyc bo na razie łamie mi sie pasek w tylniej odpietej nodze, pasek dolny i to w tym samym miejscu. Co do temp to faktycznie takie są zmainy temp. ze jeździłem od -1 do -16.
Bolec używam z tego paska co mi się zerwał, bo końcówka z bolcem zostaje akurat nienaruszona.
pozdro
Bolec używam z tego paska co mi się zerwał, bo końcówka z bolcem zostaje akurat nienaruszona.
pozdro
#14
Napisano 03 February 2010 - 19:45
szlaczek ..... co za traf..
Tylnie wiazanie warto zamykac choc ja rzadko to robie.
Nie trzymaj deski w niskich temp np w aucie na -30 co noc
Sprawdzaj paski przy zapinaniu czy nie sa nadpekniete....ciekawe jakby pasek poszedl w trakcie napinki z gory shit...
Nie nadeptuj paskow nie wyginaj ich w przeciwna strone jezeli to niepotrzebne.
Te kilka dzialan to moje wnioski z uzywania NITRO.
W Union Force nie mam zadnych problemow paski sa bardzo elastyczne i trwale .... wszystko zalezy ot tworzywa jakie jest zastosowane....
Tylnie wiazanie warto zamykac choc ja rzadko to robie.
Nie trzymaj deski w niskich temp np w aucie na -30 co noc
Sprawdzaj paski przy zapinaniu czy nie sa nadpekniete....ciekawe jakby pasek poszedl w trakcie napinki z gory shit...
Nie nadeptuj paskow nie wyginaj ich w przeciwna strone jezeli to niepotrzebne.
Te kilka dzialan to moje wnioski z uzywania NITRO.
W Union Force nie mam zadnych problemow paski sa bardzo elastyczne i trwale .... wszystko zalezy ot tworzywa jakie jest zastosowane....
#15
Napisano 03 February 2010 - 22:26
Będę zapinał ale to juz jest jakaś paranoja: przed orczykiem śiągam deske by mnie jakis bałwan nie najechał a teraz jeszcze będę paski zapinał w starych wiązaniach Heada przez 2 lata a były one juz wtedy bardzo długo używane nie robiło się nic a tu lipa jak byk . Faktycznie ciągnie mnie w strone ostrej i szybkiej napinki na stoku a tu taka lipa.
#16
Napisano 30 December 2010 - 15:25
Jako że na forum od wczoraj to staram się w miare na bieżąco sprawdzać co gdzie piszczy, ale ze względu na brak czasu w sezonie odpowiadanie na forum może (choc oby nie:) ) może być opóźnione. Pisze jednak tu w sprawie omawianych pasków ! Wklejam post z wczoraj w którym też o tym pisałem:
Nie ma sie co rozpisywać, ale właśnie przednie paski trzymające strapa w modelach Strike, Lynx, Pusher z kolekcji 08-09 miały wadę produkcyjną( chodzi wyłącznie o element paska!) o czym informował nas również Producent. Jeżeli wiązanie zostało zakupione na terenie RP to bez dwóch zdań wysyłamy zapasowe paski !!! Inni również wiedzą, że nawet jesli nie były zakupione u nas to też je wysyłamy ! Najlepiej jest jednak kontaktować się z nabliższym dealerem Nitro koło was i zamonitować taką kwestię. I najlepiej niech od razu przy Was do nas dzwonią!
Tak więc w skrócie - jak nawet niektórzy piszą już oficjalnie - wysyłamy te paski do Was na ile możemy czasowo - w grudniu wysyłki są sporo opóźnione ze względu na poczte świąteczną, itp. Niektóre wysyłamy DHL niektóre tradycyjnie, bez konkretnych powodów - jak leci . Nie mniej jednak sprawa była by ułatwiona jeśli skontaktowalibyście się ze sklepem w którym dokonano zakupu wiązań, wtedy ich adresy mamy zapisane i z automatu koperta jest zasilona paskiem (ważne który model konkrenite wiązania i z której kolekcji) i czasami naklejkami jeśli jest taka prośba. Dodatkowo info macie też tutaj: NAKLEJKI ZA FRIKO.
Tak więc przełamuje wszelkie informacje, jeśli znajomy lub sklep (w co wątpie) wam zasugeruje że trzeba kupić "nowe wiązanie" . Pomimo to, nie denerwujcie się że sprzedawcy sugerują uszkodzenie mechaniczne ponieważ, gdyby nie oficjalny fakt, że TE KONKRETNE paski w ten sposób mogą ulec złamaniu, najczęstszym przypadkiem reklamacji wiązań, jest nadeptywanie na paski, które pod "kątowym" uciskiem - pękają, a bez (że tak to nazwe) kwestii reklamacyjnej, na gębe nikt tego nie zweryfikuje , a zawsze jest tak że coś potrzeba "na wczoraj".
Pozdro i udanej imprezki jutro!wsio!
Maciek/doggy
www.nitro.com.pl
Nie ma sie co rozpisywać, ale właśnie przednie paski trzymające strapa w modelach Strike, Lynx, Pusher z kolekcji 08-09 miały wadę produkcyjną( chodzi wyłącznie o element paska!) o czym informował nas również Producent. Jeżeli wiązanie zostało zakupione na terenie RP to bez dwóch zdań wysyłamy zapasowe paski !!! Inni również wiedzą, że nawet jesli nie były zakupione u nas to też je wysyłamy ! Najlepiej jest jednak kontaktować się z nabliższym dealerem Nitro koło was i zamonitować taką kwestię. I najlepiej niech od razu przy Was do nas dzwonią!
Tak więc w skrócie - jak nawet niektórzy piszą już oficjalnie - wysyłamy te paski do Was na ile możemy czasowo - w grudniu wysyłki są sporo opóźnione ze względu na poczte świąteczną, itp. Niektóre wysyłamy DHL niektóre tradycyjnie, bez konkretnych powodów - jak leci . Nie mniej jednak sprawa była by ułatwiona jeśli skontaktowalibyście się ze sklepem w którym dokonano zakupu wiązań, wtedy ich adresy mamy zapisane i z automatu koperta jest zasilona paskiem (ważne który model konkrenite wiązania i z której kolekcji) i czasami naklejkami jeśli jest taka prośba. Dodatkowo info macie też tutaj: NAKLEJKI ZA FRIKO.
Tak więc przełamuje wszelkie informacje, jeśli znajomy lub sklep (w co wątpie) wam zasugeruje że trzeba kupić "nowe wiązanie" . Pomimo to, nie denerwujcie się że sprzedawcy sugerują uszkodzenie mechaniczne ponieważ, gdyby nie oficjalny fakt, że TE KONKRETNE paski w ten sposób mogą ulec złamaniu, najczęstszym przypadkiem reklamacji wiązań, jest nadeptywanie na paski, które pod "kątowym" uciskiem - pękają, a bez (że tak to nazwe) kwestii reklamacyjnej, na gębe nikt tego nie zweryfikuje , a zawsze jest tak że coś potrzeba "na wczoraj".
Pozdro i udanej imprezki jutro!wsio!
Maciek/doggy
www.nitro.com.pl