3Style KRAKÓW Plac Inwalidów 7
#1
Napisano 15 January 2010 - 00:02
3Style
Walerego Sławka 3A
30-033 Kraków
tel/fax. 012 6335887
email: [email protected]
www.sklepsnowboardowy.pl
Godziny otwarcia:
pon-piatek 11.00-19.00
soboty 10.00-16.00
w niedziele siedzimy w górach
Nasze aukcje Allegro:
http://www.allegro.p....php?uid=392276
http://www.allegro.p...php?uid=3555325
Nasze marki:
Voelkl, Burton, Vans, Flux, Grenade, Airblaster, Sapient, Rad-Air, Red, Oakley, Protec, 32, Von Zipper i inne
Jakiekolwiek, konstruktywne, słowa krytyki czy pochwały są mile widziane
Całe życie człowiek się uczy a my się stale rozwijamy...
#2
Napisano 16 January 2010 - 00:46
Ordynarnie polecam MORGANa!!!!! Ma wiedze, ma sprzęt do zaoferowania i duuuuzo cierpliwości.... (zainteresowany wie ocb).
Żeby to nie brzmiało jak idylla czy sen z bajki to zajrzyj do nich - do kupowania nikt Cie nie zmusza a sam/sama ocenisz.
Życze im tylko lepszej lokalizacji.
pozdro
#3
Napisano 16 January 2010 - 01:38
#4
Napisano 16 January 2010 - 01:45
#5
Napisano 16 January 2010 - 13:07
Nie to żebym narzekał bo ta miejscówka do odnalezienia was jest mega łatwa no ale znalezienie miejsca parkingowego w otoczeniu ....
jest momentami nie mozliwe, choc dla chcacego nic trudnego mi sie udalo to i innym pewnie tez;D
rowniez polecam sklep, chlopacy robia naprawde co moga aby ci cos dopasowac i pomoc!
#6
Napisano 16 January 2010 - 15:57
Ja również jak najbardziej polecam kupiłem w sklepie deske jeszcze jak mieszkalem 600km od kraka doradztwo Mrgn super szybka wysyłka dobry kontakt.
2 sklep? ;> Na jakiej ulicy?
#7
Napisano 16 January 2010 - 20:34
#8
Napisano 17 January 2010 - 09:31
choc dla chcacego nic trudnego mi sie udalo to i innym pewnie tez;D
Heh szymus mi również sie udalo no ale chyba 2 rundki uliczkami dookoła sklepu zrobilem... hehe no chyba ze ktos jest big hardcore i na szybkie zakupy stawia auto na torach tramw
#9
Napisano 21 January 2010 - 00:57
Nie to żebym narzekał bo ta miejscówka do odnalezienia was jest mega łatwa no ale znalezienie miejsca parkingowego w otoczeniu ....
No Kraków. Norma. Nic zaskakującego ;]
#10
Napisano 21 January 2010 - 21:47
Dojazd przynajmniej dla mnie dobry (od A4) http://adechade.com/...tyle_emoticons/default/wink.gif
A co do sklepu to faktycznie nie ma się do czego przyczepić. W sumie wszystko już z Morganem załatwiłem telefonicznie i można było wysyłać, ale zjawiłem sie osobiście żeby być pewniejszym w temacie wiązań.
Sprzedawcy znają się na rzeczy, lubią to co robią, czy też robią to co lubią...
Jedynie to ... hmm jako kierowca alkocholu nie mogłem, ale nawet kawy mi nie zaproponowali ... ale ja nie będę taki, Morgan jak przyjedziesz na śląsk to zapraszam Ciebie na piwko
Pozdrawiam
#11
Napisano 06 October 2010 - 20:18
wstawać misie... zima idzie...
dobra, krótko: jak najłatwiej dojechać do 3 stajla z A4?
im prostszy opis tym lepiej
użytek navi nie wchodzi w grę
pozdro
#12
Napisano 21 November 2010 - 15:55
ja jednak polecam bardziej ufac sobie niz innym i jesli jest plan zrobienia zakupow to napewno nie przez net/tel
no i warto wiedziec poco sie idzie, bo mozna dostac zonka i pozniej sa "delikatne" problemy z wyprostowaniem tego...
#13
Napisano 21 November 2010 - 19:17
"tylko model X firmy X (oczywiście sprzedawca diluje deski firmy X) jest najlepsza na świecie i nie ważne czy jesteś początkujacym czy szukasz deski na której zjedziesz z Mt Blanc ta deska jest taka zaje..sta że odnajdziesz w niej czego szukasz" a już nie raz trafiłem na takiego który myślał że ma przed sobą jakiegoś początkujacego ktoremu wciśnie to co ma najdroższe...
a takie podejście do klienta bardzo sobie cenię... no i mają konkretne wyprzedaże cenowe po sezonie...
#14
Napisano 21 November 2010 - 22:10
Użytkownik 60thplace edytował ten post 21 November 2010 - 22:13
#15
Napisano 21 November 2010 - 23:29
jakbym ja napisal z jaka obsluga sie spotkalem to poscik raczej nie powisialby dluzej niz 5minut
wiec Ci sie fora pomylily............ jezeli masz cos do powiedzenia to mow
kropki !!! wracać mi tu !!! znowu sp***doliły ..
#16
Napisano 22 November 2010 - 00:00
wiec Ci sie fora pomylily............ jezeli masz cos do powiedzenia to mow
Ja także jestem bardzo ciekawy ocb Jeden klient w ciągu ostatnich 3 lat został potraktowany przez nas, dokładnie przeze mnie, bardzo brutalnie. Z tymże to był prowokator, placek z Łodzi, kompletny cymbał któremu nie podobała się nasza stara strona, a dokładnie fakt że wykonała ją konkurencyjna dla niego firma, także z Łodzi Jak masz na imię kolego? Leszek może ?
#17
Napisano 22 November 2010 - 01:30
Nie pracuje tez dla konkurencji, ani nie robie nikomu na h*** bo m sie nudzi.
Denerwuje mnie jednak kiedy ktos, komu daje zarobic pieniadze traktuje mnie jak debila(dosc juz mam tego ze strony wszedobylskich urzedasow) no bo jak inaczej nazwac podejscie typu "wyslemy towar, wezmiemy kaske, moze nie bedzie narzekal" ?.
Problem wygladal tak, ze pewnego pieknego dnia zadzwonilem z checia zamowienia deseczki i w trakcie rozmowy sprzedawca poinformowal mnie o bardzo ciekawej ofercie na wiazania. Zadalem kilka bardzo prostych pytan dotyczacych tego sprzetu, dostajac twierdzaca odpowiedz. Nie bylo wiec innej mozliwosci, niz potwierdzic chec zakupu. Odbior paczki, rzut oka na wiazania i jest zupelnie inaczej niz to co przedstawil mi sprzedawca w rozmowie telefonicznej.
Szybko stwerdzam, ze cala firma jednak nie jest taka oh ah jak to pisza po forach, no ale trzeba jaks problem rozwiazac. W przeciagu 2 czy 3 dni nadaje kurierem zwrot. Zwykle paczk kurierskie dostarczane sa nastepnego dnia, ale zalozmy ze cos im nie wyszlo i wiazania trafily do sklepu po tygodnu. Zakladajac ze nikt odrazu nie pobiegnie do banku odsylac kase(nie mowiac o koncie internetowym) cierpliwie czekalem tydzien (trzeba tez uzglednic czas zaksiegowania przelewu na koncie odbiorcy). Zwrot pieniedzy za towar nie zgodny z opisem przyszedl UWAGA po grubo ponad miesiącu ).W miedzyczasie kulkukrotnie dzwonilem w tej sprawie pytajac o przyczyne opoznien i mozliwy termin kiedy bedzie sens zagladac na konto, za kazdym razem wszystko mialo byc "na jutro". Czyzby system "moze zapomni" ?
No dobrze kasa wkoncu doszla. Bylem happy ze po spedzeniu paru upojnych chwil z telefonem, wycieczce do kuriera i poczuciu ze ktos zjadl moj czas wkoncu ktos raczyl oddac to co moje.
Moja wrodzona tendencja do postrzegania swiata pozytywnie i tlumaczenia bledow innych ludzi czynnikami zewnetrznymi podpowiedziala mi, ze moze chlopaki sie zamotali, moze josha spalili i zapomnieli, kazdemu sie zdaza. Postanowilem ze trzeba sprobowac nawiazac wspolprace jeszcze raz i ze moze tym razem zostane obsluzony poprostu normalnie Zadzwonilem zeby zamowic pasek do moich starych wiazan firmy Voelkl, ktorej 3s jest dystrybutorem(jesli jest to inna funkcja to prosze o poprawienie mnie). Jak zostalem potraktowany opisalem juz w innym topiku w tym dziale, w kazdym razie nie bylo to cieple przyjecie.
Oddzielna kwestia to sposob zapakowania deski - dotarla do mnie w rozdartym kartonie wczesniej fruwajac po luku bagazowym busa. Wygladalo to tak drastycznie ze zanim podpisalem papiery kurierowi musialem przejrzec cale krawedzie i slzg, okazalo sie ze na szczescie nie ma zadnych uszkodzen. Az boje sie myslec ile czasu czekalbym na zwrot kasy za desiwo jesl musial bym odeslac ja z powodu wyszczerbionych krawedzi...
"Klient nasz Pan" R.I.P
poczulem sie jak na targu u Turkow...
#18
Napisano 22 November 2010 - 01:52
Rozmiar się nie zgadzał? Kolor był inny? Nie ważne. Odnośnie zwrotu pieniędzy, w przypadku zwrotów towaru z paragonu na którym jest więcej niż jedna pozycja, storno robi wtedy księgowa, także mamy mały wpływ na to, kiedy zleci ona przelew. Z reguły robi to raz w miesiącu, są to rzadkie sytuacje, więc mogę powiedzieć przepraszam że musiałeś czekać tyle czasu.
Odnośnie części do starych wiązań Voelkl'a, mogło czegoś tam nie być, my nie handlujemy częściami, staramy się pomagać klientom, ale jak czegoś już nie ma, to nie ma. U nas zasada jest prosta, nie ma jakiejś części, a reklamacja jest uznana, wymieniamy całe wiązania na nowe. Nawet w przypadku zniszczonego paska.
#19
Napisano 22 November 2010 - 02:14
"Odnośnie zwrotu pieniędzy, w przypadku zwrotów towaru z paragonu na którym jest więcej niż jedna pozycja, storno robi wtedy księgowa, także mamy mały wpływ na to, kiedy zleci ona przelew."
Mozna bylo o tym poinformowac? Wydaje mi sie ze tak... A przypominam - za kazdym razem kiedy dzwonilem wszystko mialo byc albo na "juz" albo na "jutro".
"my nie handlujemy częściami" Bardzo fajnie wychodzi Ci narzekanie na konkurencje (firma Drake) ktorej zarzucasz przede wszystkim... brak mozliwosci dokupienia czesci.
pozwole sobie jeszcze raz zacytowac mrgn w kwestii czesci zamiennych do omawianych wiazan - model straptec
"Nie mam pojęcia dlaczego piszesz bzdury o braku części zamiennych do Strapteców - MAMY przez CAŁY ROK WSZYSTKIE CZĘŚCI do tych wiązań. WSZYSTKIE !!! Pomyliło Ci się chyba z DRAKE"
Ogolnie to bardzo fajnie robicie interesy tam na poludniu. Moralizowanie odnosnie umiejetnosci przyznawania sie do bledu zdaje sie byc bezsensownym .
#20
Napisano 22 November 2010 - 09:27
Do Strapteców dostępne są wszystkie części. Napisz mi na priv adres do wysyłki tego paska do Peaków, dolny czy górny? Z którego roku są te wiązania. Powinny paski pasować od Strapteca, choć jest trochę inne mocowanie w nich.
BTW. Spodziewałem się jakiejś tragedii, a nie problemu tego typu. Sprawa nie warta stresu ani z Twojej ani z mojej strony.