Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Doradźcie Dziewczynie..


42 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaryJane

MaryJane

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 14 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 25 March 2011 - 19:59

Witajcie. Proszę o radę. Jestem w miarę początkująca, jeździłam 2 sezony, głównie pod okiem instruktora- zaczynam już jeździć na krawędziach. Chciałbym kupić jakąś deskę, która umożliwi mi lepszą naukę i starczy na pare sezonów. Narazie chcę się skupić na doskonaleniu techniki jazdy, nie ukrywam , że w chciałabym też w przyszłości robić jakieś podstawowe triki z FS. Doradźcie mi czy to miałaby być deska typu All Mountain czy może AM/FS. Zależy mi , żeby była w miarę miękka, łatwa w prowadzeniu, żeby nie haczyły krawędzie- jakiejś przyzwoitej firmy (na deskę i wiązania mogę przeznaczyć do 2.000zł) Jaka długość była by dla mnie odpowiednia??? Moje parametry: wzrost 163cm, waga 55kg, but 38. Może być damska lub unisex. a jeszcze.. czy all terrain to to samo co all mountain? Czy lepiej na początku kupić buty czy zacząć od deski? Pozdrawiam MJ :rolleyes:

#2 Reniferu

Reniferu

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 55 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 26 March 2011 - 10:12

może: GNU B-nice
http://www.gnu.com/s.../b-nice-series/

tu masz jeszcze info o bananie, rockerach i camberach po co to i do czego



Deska ma wszystko czego dusza zapragnie :P, słyszałem same pozytywne opinie innych riderek...

all mountain / all terrain - czyli jest do wszystkiego

Użytkownik Reniferu edytował ten post 26 March 2011 - 10:17


#3 siwex

siwex

    Zaawansowany snołborder

  • Dystrybutor
  • 921 postów
  • Poziom zaawansowania:Instruktor SITS PZS

Napisano 26 March 2011 - 10:39

może: GNU B-nice
http://www.gnu.com/s.../b-nice-series/

tu masz jeszcze info o bananie, rockerach i camberach po co to i do czego