supersklep.pl
#1
Napisano 24 December 2009 - 11:46
Często od razu po wydaniu ciuchów na nowy sezon one już tam są. No i hity cenowe. Duże zniżki, a codziennie jeden produkt jest obniżony o bardzo dużo Duże zasoby no i oczywiście miła obsługa. Jak poprosiłem ich żeby wysłali mi szybko czapke, bo mi zimno w głowe, to zamówienie następnego dnia zostało zrealizowane. No i jeszcze przesyłki mają za darmo, co jest dużym plusem.
Często tam kupuje i polecam sklep. Warto się upominać o paczki, bo tych co się nie upominają na później wysyłkę odstawiają
#2
Napisano 24 December 2009 - 11:54
#3
Napisano 24 December 2009 - 12:17
ale fakt że nadanie paczki było 10 min po telefonie jest duzym plusem !
#4
Napisano 26 December 2009 - 14:38
#5
Napisano 26 December 2009 - 14:45
#6
Napisano 26 December 2009 - 15:01
#7
Napisano 26 December 2009 - 15:32
#8
Napisano 28 December 2009 - 04:34
Tyle z pozytywnych, bo nie ma róży bez kolców. Coraz częściej się zdarza że asortyment na witrynie nie idzie w parze z zasobami magazynowymi.
A druga rzecz, to do sporej ilość szmat brakuje rozmiarówki. To jak się można dowiedzieć czegokolwiek nt zamawianego sprzętu czy ciuchów po prostu wywala mnie z butów.
Najpierw trzeba zamówić sprzęt, dopisać w informacji o zamówieniu prośbę o podanie potrzebnych informacji.
Dopiero gdy towar dojdzie z magazynu można otrzymać informacje.
To jest po prostu żenada.
Zamiast przerzucić osoby (albo chociaż 1 z nich) zajmujące się obsługą klienta do magazynu, aby mogła na bieżąco zajmować się się takimi rzeczami - bo dam sobie łeb uciąć że dziennie jest kilkadziesiąt pytań o sprzęt - to uskuteczniają najgorsze z niemożliwych rozwiązań.
Jeśli już zamawiam u nich, to tylko wtedy gdy jestem pewien jaki rozmiar chcę.
Z reguły muszę się dowiadywać po innych sklepach, bo dystrybutorzy ciuchów nie raczą w ogóle odpowiadać.
#9
Napisano 29 December 2009 - 01:15
#10
Napisano 30 December 2009 - 22:37
#11
Napisano 31 December 2009 - 11:15
różowa . Na szczęście pozniej byla szybka reklamacja i zwrot pieniędzy.
#12
Napisano 03 January 2010 - 02:01
A poza tym dobry kontak i w moim wypadku szybka wysylka max. do 2 dni od wplaty czyli tak jak powinno byc
#13
Napisano 03 January 2010 - 11:44
Lubie opcję stałych rabatów dla stałych klientów.
Jak na dziś jest w 5moich ulubionych sklepów snow.
#14
Napisano 14 January 2010 - 18:32
#15
Napisano 14 January 2010 - 18:35
wystarczy ze im napiszesz albo zadzwonisz ze ci na szybko potrzebne i masz na drugi dzien
#16
Napisano 14 January 2010 - 19:06
#17
Napisano 14 January 2010 - 19:12
#18
Napisano 14 January 2010 - 19:15
#19
Napisano 14 January 2010 - 22:27
#20
Napisano 29 January 2010 - 14:37