Deski Nitro...
#1
Napisano 03 December 2010 - 17:05
#2
Napisano 04 December 2010 - 23:34
Pozdrawiam!
#3
Napisano 04 December 2010 - 23:42
#4
Napisano 05 December 2010 - 10:09
#5
Napisano 05 December 2010 - 15:05
#6
Napisano 06 December 2010 - 15:50
#7
Napisano 29 December 2010 - 15:11
Polski dystrybutor Nitro... milczy. Mail na stronie w ogóle jest błędny, telefonów nikt nie odbiera a i na maila wysłanego na adres ze strony ogólnej Nitro nikt nie odpisuje. Natomiast dostałem odpowiedź z Niemiec i z USA, gdzie poinformowano mnie, że część modeli jest robiona w fabryce w Austrii (wyższe modele) a część w Tajwanie (niższe modele). Design i projekt jest z Seattle. Pozdrawiam.
Szanowny Kolego,
nikt z nas nie dostał żadnego maila, a z pewnością żaden nie przyszedł na m.glen[@]fordex.pl ze strony www.nitro.com.pl lub poprzez konto fb facebook.com/nitrosnow.
Az sie pokusiłem na expresową rejestrację na forum . Nie mniej jednak informacja jaką dostałeś z Niemiec i USA jest poprawna. Każda deska Nitro ma mały "info box" w którym jest zaznaczone gdzie dana deska jest wyprodukowa - Made in Austria lub Made in Taiwan, a oprócz tego długość deski, plus krótkie info dotyczące technologii jaką zawiera, rdzeń, camber, laminat, itp. W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomożemy, ale w przypadku problemów z mailem, mamy zawsze telefony stacjonarne
Pozdro
#8
Napisano 29 December 2010 - 18:41
Szanowny Kolego,
nikt z nas nie dostał żadnego maila, a z pewnością żaden nie przyszedł na m.glen[@]fordex.pl ze strony www.nitro.com.pl lub poprzez konto fb facebook.com/nitrosnow.
Az sie pokusiłem na expresową rejestrację na forum . Nie mniej jednak informacja jaką dostałeś z Niemiec i USA jest poprawna. Każda deska Nitro ma mały "info box" w którym jest zaznaczone gdzie dana deska jest wyprodukowa - Made in Austria lub Made in Taiwan, a oprócz tego długość deski, plus krótkie info dotyczące technologii jaką zawiera, rdzeń, camber, laminat, itp. W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomożemy, ale w przypadku problemów z mailem, mamy zawsze telefony stacjonarne
Pozdro
Witam serdecznie,
może to jakiś problem techniczny - niestety nie jestem na tyle obeznany w tematach informatycznych. Choć może to nie wątek na tłumaczenia to w ramach wyjaśnienia, zaznaczam, że moją intencją było stwierdzienie, że pomimo usilnych prób skontaktowania się z Państwem zarówno mailowo jak i telefonicznie (numer z karty załączonej do deski - którą otrzymał mój znajomy do tej deski tylko krótszej - w ogóle nie działał, natomiast dzwoniąc pod numer ze strony NSB nikt nie odbierał - o ile brak kontaktu w piątek popołudniu i powiedzmy w sobotę jest rzeczą normalną, o tyle poniedziałek był dla mnie niezrozumiały). Dla porównania maile wysłane do USA i DE doszły bez problemu, a i odpowiedź otrzymałem w krótkim czasie (o dziwo z USA najszybciej ). Mail wysłany na adres [email protected] został w parę sekund zwrócony przez system. Natomiast wysłany na drugi adres (z karty dołączonej do dechy [email protected]) poszedł bez problemu, ale pozostał bez odpowiedzi Dla potwierdzenia faktu wysłania e-maili załączam "print screen'y".
Zakupu i tak dokonałem i korzystając z okazji chciałbym się zapytać czy można u Państwa dostać zapasowe paski do wiązań Raiden Strike 2011?
Załączone pliki
#9
Napisano 30 December 2010 - 15:28
Witam serdecznie,
może to jakiś problem techniczny - niestety nie jestem na tyle obeznany w tematach informatycznych. Choć może to nie wątek na tłumaczenia to w ramach wyjaśnienia, zaznaczam, że moją intencją było stwierdzienie, że pomimo usilnych prób skontaktowania się z Państwem zarówno mailowo jak i telefonicznie (numer z karty załączonej do deski - którą otrzymał mój znajomy do tej deski tylko krótszej - w ogóle nie działał, natomiast dzwoniąc pod numer ze strony NSB nikt nie odbierał - o ile brak kontaktu w piątek popołudniu i powiedzmy w sobotę jest rzeczą normalną, o tyle poniedziałek był dla mnie niezrozumiały). Dla porównania maile wysłane do USA i DE doszły bez problemu, a i odpowiedź otrzymałem w krótkim czasie (o dziwo z USA najszybciej ). Mail wysłany na adres [email protected] został w parę sekund zwrócony przez system. Natomiast wysłany na drugi adres (z karty dołączonej do dechy [email protected]) poszedł bez problemu, ale pozostał bez odpowiedzi Dla potwierdzenia faktu wysłania e-maili załączam "print screen'y".
Zakupu i tak dokonałem i korzystając z okazji chciałbym się zapytać czy można u Państwa dostać zapasowe paski do wiązań Raiden Strike 2011?
moj mail juz tłumaczyłem kilkarazy - zapchana skrzynka, dzis mieli mi ją odblokować bo to jakas grubsza afera , natomiast w poniedziałek zrobie zamieszanie, ze z oficjalnego maila firmy, nikt nas nie poinformowal !
a w sprawie pasków - info juz poniżej bo przed chwilą wysmarowałem dłuższą odpowiedź
http://adechade.com/...9840#entry39840
pozdro,
Maciek/doggy