Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Wyjazd Dokształcający Z Krakowa


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 qmpel

qmpel

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 25 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 24 November 2010 - 20:26

Witam.
Coś z lekkim opóźnieniem przeniosłem się na nowe forum (z resztą miałem tam założyć temat, ale coś jakoś większa aktywność użytkowników jest tu -ciekawe czemu :) ) ... ale myślę że jak z nieba leci już ciapa a nie sam deszcz to nie jest to najgorszy czas na pierwszego posta ;)
Temat zamieściłem w tym dziale bo chodzi o doskonalenie techniki (miałem problem z wyborem bo w grę wchodził jeszcze dział -wyjazdy).
A więc:
Studiuję w Krk i mam zagazowanego bombowca (tanio jeździ :D ). Chciałbym jeszcze przed otwarciem sezonu (w moim przypadku) zapytać czy byłby ktoś chętny (kto się ZNO na rzeczy) zapakować się do mej puszki i poooojechać w siną dal (oczywiście nie dziś, nie jutro).

Nie, nie jestem początkujący (to będzie 4/5 sezon na desce- zależy jak liczyć :) ), zmieniłem w poprzednim sezonie deskę na twardszą niż się uczyłem i chcę się chociaż dowiedzieć co i jak ze mną, udoskonalić coś, tylko nie sam (bo od początku wszystko sam) tylko pod okiem jakiegoś pro :D (z mojego punktu widzenia, czyli osoby co jeździ lepiej i więcej wie).

Tak, tak wiem... Jedź na stok, kup godzinki z instruktorem.... tylko instruktor:
1) kosztuje
2) gdybym wiedział że godzina z instruktorem mi wystarczy... to luz, ale nie będzie on jeździł (nie chodzi o naukę bez przerwy!), obserwował i dawał wskazówki pół dnia ;)

Na koniec pragnę wspomnieć: nie, nie jestem lamą, która sobie przypomniała o problemie przed sezonem i założyła konto na pierwszym forum o desce jakie znalazła. Na snb.pl miałem ten sam nick i mniej lub bardziej, poważniej lub mniej wypowiadałem się (raczej pytałem), ale forum śledziłem i to nie od wczoraj. Ot co.

Kończąc pierwszego posta: Witam i pozdrawiam everybody :)