Skocz do zawartości




Zdjęcie

Drinki


57 odpowiedzi w tym temacie

#1 opt1c5

opt1c5

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 413 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 03 January 2010 - 03:09

Jakie są Wasze ulubione drinki i jak je się robi?

Mój ulubiony to Adam Małysz (chyba tak się nazywa)

Wódka + red bull ( do tego czasami fanta limonka lub sprite i dużo soku z owoców cytrusowych), zawsze czyje się po nim taki pobudzony, wtedy właśnie czuję, że mam aDECHAde.

#2 paDALEc

paDALEc

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 73 postów

Napisano 03 January 2010 - 04:41

Nie jestem amatorem drinków, bo wolę raczyć się browarkiem dla towarzystwa, whiskey z lodem w zacnym gronie, albo winem z kobietą, ale ostatnio na nasiadówie w lokalu, kumpel zaproponował martini z tequilą. Całkiem przyjemny smak wina, a moc sporo większa.

Inny drink który też kiedyś został przede mną postawiony to wściekły byk. Tak został przedstawiony, ale nie mogę znaleźć poprawnego przepisu, a sam sobie nie przypomnę, bo trochę już tamtego dnia wypiłem. Modyfikacja wściekłego psa, ale bodajże na śliwowicy, albo innym pierońsko mocnym specyfiku. podawane w 70ml albo nawet w 100-kach, a nie pięćdziesiątkach, czy popularnych 25-kach. Przed wypiciem podpalamy, przykrywamy otwartą dłonią (czyli musi się rozpalić, ale kieliszek nie może się zbytni nagrzać bo się poparzyć można) tak aby się całość przyssała i nie odpadła od dłoni, odwracamy kilka razy dłoń, aby wymieszać sok ze śliwowicą,  odrywamy drugą ręką i pijemy. 2 takie kieliszki na rozpoczęcie imprezy, i żołądka nam potem już nic raczej nie zaskoczy, a i w głowie zaszumi.

A ostatni drink który chciałbym polecić to żołądkowa gorzka miodowa i kieliszek :)

#3 deichkind

deichkind

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 359 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 03 January 2010 - 08:38